კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება!


კომპანია - "დომინარი"



კითხვები და პასუხები:

1. როგორ მივიღებ შენაძენს?

შენაძენს მოგაწვდით ჩვენი კურიერი შეკვეთის გაკეთებიდან 2 სამუშაო დღეში თბილისის მასშტაბით, ხოლო 2-დან 3 სამუშაო დღეში რეგიონების მასშტაბით.


2. ანგარიშსწორებას როგორ ვახორციელებ?

ანგარიშსწორებას ახორციელებთ ნაღდზე უშუალოდ კურიერთან, მას შემდეგ რაც ის გადმოგცემთ შენაძენს.


3. თუ შეძენილ პროდუქციას ხარვეზი აღმოაჩნდა, როგორ მოვიქცე?

ჩვენ მიერ შემოთავაზებული თითოეული ერთეული ნაწარმი მოწმდება საწყობშივე, გაუმართაობის შემთხვევაში ჩვენ ვახდენთ მის ჩამოწერას, მაგრამ იმ შემთხვევაში თუ თქვენამდე მაინც მოვიდა წუნდებული პროდუქტი, შეძენიდან 2 კვირის ვადაში შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ ტელეფონზე: ((+995) 555 332 011) და ჩვენი წარმომადგენლები მოვლენ თქვენთან პროდუქციის გამოსაცვლელად ან თანხის უკან დასაბრუნებლად (თუკი საწყობში აღნიშნული პროდუქციის მარაგი ამოწურული იქნება).


4. მიწოდების საფასური ცალკე იანგარიშება?

მიწოდების საფასური ცალკე არ ემატება (არც თბილისის და არც რომელიმე რეგიონის მასშტაბით), იხდით მხოლოდ პროდუქციის ღირებულების თანხას.


5. და ბოლოს, როგორ შეგიკვეთოთ?

შეკვეთის გასაკეთებლად არანაირი რეგისტრაცია არ გჭირდებათ, უბრალოდ ირჩევთ თქვენთვის სასურველ პროდუქციას, ამატებთ კალათაში, შემდეგ აწვებით შეკვეთის ღილაკს და გადადიხართ შეკვეთის გაფორმების გვერდზე, სადაც ავსებთ 3 საჭირო ველს, ესენია: სახელის ველი, ტელეფონის ნომრის ველი და მისამართის ველი (იხილეთ ვიდეო ინსტრუქცია).




თუ სხვა კითხვებიც დაგებადათ, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ: dominarshop@gmail.com